Ben rafakatçilik ettim 12 gün ve odamızda 4 hasta vardı hepsi de radyasyon almış kişilerdi. Annem de bi çok kere girdi tomografiye yan yana uyuyoruz inşallah bişi olmamıştır. Doktorlar bişi olmaz demişti bana. Çekilirken o odada kalmamam gerektiğini tek söylediler