Zynpcbi yok ben kan vermiştim bütün tahliller yapılınca açlığım yüksek çıktı sınırdan ama çok yüksek değildi 70 ile 95sinir benim 100 çıktı diyette de dediğim gibi olunca insülin başladık son ayda birden yukseliyrdu üzüntü korku stres de yukseliyrdu ağzım kuruyordu birz başka bı şey yoktu bnde