Aslında çocuk doktorumuz mama önerdi günde 3 defa 30 CC ama ben verme taraftarı değilim çünkü sütüm uyuduğu zamanlar bile taşıyor akıyor hep bebeğim 2500 doğdu şuan tam bir ay oldu 3 kilo olmuş sizce mama vermelimiyim sürekli 3miyor bide günde dolu folu 3 bez degisiyorum çiş olarak kafam karışık ya mama ya karşı değilim ama sütüm varken niye vereyim düşüncesindeyim yanlış mı yapiyorum acaba