Cakmaafrodit Canım takma boşver, neticede herkesin maddiyatı bir olmuyor, özeldeki para karşılığında bakıyor, kimse tutup da sana neden devlete gittin diye sormaz. Ben de kafama göre hem özele hem devlete gidiyorum. En azından özelde testler ve tahliller çok pahalı olduğu için hepsini devlette yaptırıp özeldeki doktoruma da kontrol ettiriyorum