araskus28 canım sağlık ocağına kan verdiğinde bildiğiim kadarıyla e nabızdan gözükmüyor tahliller , doktorumuz bize bakabilmemiz için başka birsey vermişti adını unuttum onun ama barkod numarası gibi bişeydi , ya da gelip benden öğrenceksiniz demişti. Sağlık ocaklarındaki olay bu