Brvndkm Yarın 27 haftalık olacağız bebeğim bugün hareketsiz ama sabah bi kaç defa hafif hareket etti o kadar normalde hareketli😔birşey olmaz demi lütfen dua edin daha önce de iki kaybım var 🤲🏻🥺
Begumergun Brvndkm vişne suyu için sol tarafınıza yatın mutlaka hareket edicektir. Çikolatada yiyebilirsiniz 🥰
ipekveatlas Brvndkm vallahi postunu açmadan önce dedimki kesin 27 haftalıktır. 27 haftada bebeklere bisey oluyo uyuyolar sanırım sürekli benimkide felaket bi haftaydı. hic hareket etmedi. 27 bitince kendine geldi
Drn34 Brvndkm o hafta benim de öyleydi. Dr gittim hareketli ama hissetmiyor olabilirsin sıkıntı yok demişti. İçiniz rahat etmiyorsa gidin doktora mutlaka
-PembePapatyam- Brvndkm bnce hemen telaşlanmyın bazen ters duruyolar hareket etselerde biz hissetmiyoruz bende 28deyim bazen durgun oluyo ama hafifte olsa hareketini takip ediyorum. Hergün aynı olmuyorlar
aytangurvanova Brvndkm bendede oyle oluyordu o haftalarda bazen iki gun bile cok az hareket etmisdi bazen cok hareketli oluyor bazen cok az normaldor uyuyordur onemli olan gun icinde hiss etmek