Sedaaa95 Merhaba kızlar geçen hafta salı yediklerime dikkat etmeye başlamıştım 12 haftalık hamileyim şuan. Toplamda 3 günde yürüyüşe çıktım ve bugün baktım bir buçuk kilo vermişim mutlu oldum. Meyve sebze et hep yedim sadece abur cubur, beyaz ekmek yemedim ve gece yemek yemedim. Siz neler yapıyorsunuz uygulayıp kilo verdiğiniz şeyler var mı ? 😊😊
Rjn21 Sedaaa95 ben sağlıklı beslenim , akşam yemim, kilo almim dedim bebeğim zayıf doğdu karnımda gelişemedi, o kadar pişmanım ki.. Bence diyetisyen eşliğinde kilo vermeyi deneyin ya da hiç vermeyin..
Nsy Sedaaa95 ben de 10+1 haftalığım geçtiğimiz hafta diyetisyene gittim hamilelikte genellikle ilk 3 Ay kilo verimi oluyormuş. Sonrası bebeğinizin beslenmesi daha önemli fakat kontrollü kilo alacağız dedi. Bence uzman desteği alabilirsiniz :)
Sedaaa95 Rjn21 gerçekten mi ama ben sabah kahvaktı yumurta ceviz peynir zeytin domates salatalık yiyorum öğlen meyve akşamda et tavuk ya da sebze yanına fa 2 kaşık pilav yoğurt salata. Birde yürüyüş yapıyorum. Sizde mi bu şekilde yaptınız??
Sedaaa95 Nsy peki size uymanız için nasıl bir liste verdi söyler misiniz benim yaptığım tarzda bir şey mi merak ediyorum
Nsy Sedaaa95 gece yemek yememeniz, abur cuburu kesmeniz zaten genel olarak da çok sağlıklı. Az az sık sık besleniyorum ben yaklaşık 2.5 saatlik aralarla. Sabah mutlaka yumurta oluyor akşam da bol salataya birlikte ya sebze ya bakliyat ya da tavuk/et/balık. Su içmekte zorlanıyordum simdi yudum yudum tamamlamaya çalışıyorum
Sedaaa95 Nsy bende 2.5 3 saatte bir yiyorum sabah dediğiniz gibi yumurta kesin oluyor peynir ceviz zeytin salatalık öğlen meyve akşam tavuk et balık sebze ya da bakliyat ama abartmadan 6 yemek kaşığı mesela koyuyorum yanına sakata ya da yoğurt. Bu şekilde beslenerek verdim 1 haftada kilo. Bunun bir zararı olmaz diye düşünüyorum
Nurcantas65 Kilo vermek amacıyla değilde,hızlı kilo artışı olmasın diye bol su,3 ana 2 ara öğün tarzında besleniyorum.Hamur işi,şekerli,kızartma,abur cubur ve gazlı içecek tuketmiyorum. 18+1 im kilo daha almadım,herşeyde yolunda bebeğimde gayet sağlıklıdi 🤗
Sedaaa95 Nurcantas65 sağlıklada gelsin bebeğin inşallah ☺ ben şuan 12 haftalık odlum bende hamur işi abur cubur gazlı içecek hiç tüketmiyorum meyve sebze et tavuk bu şekilde sabahta yumurta ceviz peynir falan 1 hafta oldu bir buçuk kilo vermişim sevindim sabah 😊😊 bu şekilde beslenmenin bebeğime zararı olmaz diye düşünüyorum çünkü sadece ona yarayacak besinler tüketiyorum ve 1 saat güzel bir yürüyüş yapıyorum
Nurcantas65 Sedaaa95 Allahümme amin hepimizin 🤗 bence zararı olmaz çünkü diğer yiyecekler hamile olmayan birisine bile yaramayan,zararlı şeyler yinede can çekerse 1-2 lokma alırız bence sporu ben abartmıyorum 30-40 dk yeter bence
Sedaaa95 Nurcantas65 aminn😊 bende öyle düşünüyorum birde yürüyüş çok etkili oluyor gibi geliyor bana. Bu şekilde devam edeceğim bakalım inşallah bende çok kilo almadan bitiririm bu süreci doğumda zaten baya gider doğumdan sonrada bir kaç ayda diyetle 57 58lere düşerim diye düşünüyorum ☺ 57 kiloydum 1 yıldır o kadar abartmışım ki 75 kiloya çıkmışım geçen hafta görünce şok oldum 1 yılda nasıl başardım bunu diye. Mecbur dikkat ediyorum yoksa halimi düşünemiyorum. Birde kendime alışık değilim böyle zor geliyor bu ağırlığı taşımak😁😁
Nurcantas65 Sedaaa95 olur öyle şeyler alınır verilir tatlı canını üzme 🤗 bu süreçte kilo vermek değilde kilo almamaya bak gerisinide sonra halledersin bence 💖
Sedaaa95 Rjn21 aç yatmıyorum ama ekmek tüketmiyorum 2 kaşık bulgur pilavı yiyorum genelde akşam. Sabahda 1 dilim tam buğday ekmeği