Kızlar şuan 32 haftalığım abdominal serklajım var zorunlu sezeryan olucak doktorum bebek çok kilo almasın dikişlerini yırtıp rahim parçalanmasın birde dikişlerin zarar görüp almak zorunda kalmayalım diye 36 cı Haftada alırız bebeği dedi bu haftada doğum yapıp küveze girdimi bebeğiniz ? Veya herhangi bir sağlık sıkıntısı oldu mu 🌸 31 haftada bebeğimin kilosu 1800 gramdı bu arada