asminko345 neden kötü olsun.normal dogum yapana plaket mi veriyorlar.Allah saglik versin hayirlisiyla saglikla kucagina al insallah.simdi dogumu degil bebeginin sagligini dusunmelisin.acilma tehlikeli yatman dinlenmen lazim bol su tuketmelisin.ilk bebegim benimde acikligim vardi doktorumu dinlemedim.erken dogurdum.