Selam kızlar bugün doktora gittim 7+1 hamileyim çok şükür bugün bebegi gördük ama kalp atışlarını dışarda duyamadık ama doktor içerde gördünü söyledi kalp atışını cuma bir daha çağırdı varmı böyle olan aranızda şuan 5. 09 mm yazmış doktor oney oluyor birde kızlar bebeğini boyumu 😊