İnternette buldum asagida paylaşıyorum
Elektrik çarpması kesinlikle basite alınabilecek bir olay değildir. Ancak elektik çarpmasından kasıt, yani elektrik çarpmasına neden olan akımın değeri ve gerilim büyüklüğü ile birlikte maruziyet süresi son derece önemlidir.
Anne’de elektrik çarpması belirtileri oluşturacak şiddette bir çarpma bebeğe de zarar verebilir, böyle bir durumda kapsamlı bir muayene de kontrolden geçmek gerekir. Ancak küçük kaçak akımlardan oluşan ve elektrik ile temasın kesilmesinin ardından çarpmaya ilişkin belirtiler ve izler oluşturmayan, etkileri devam etmeyen küçük çarpmalar genellikle zararsız olarak kabul edilebilir.
Ancak her halukarda bir kontrolden geçmek, en azından psikolojik olarak anneyi rahatlatacaktır.