Arkadaşlar merhaba. Benim reglim 2 gün geçtikti ama karnım o kadar çok ağrıyor ki kesin regl oldum diyorum hiç gelen giden yok. Regle iki gün kala productor marka erken gebelik testi yaptım negatifti. Şimdi bu karın ağrısı regl mi gebelik mi ne zaman test yapayım tekrar kan versem çıkar mı hamilemolsam erken gebelik testinde çıkardı diye düşünüyorum acaba ne yapmalıyım bana yardım edin 🥴