Gece beste uyandım ağzımda boğazimda inanılmaz bir ağrı var. Yutkunamiyorum nerdeyse bundan 3 -4 ay önce 20′lik dişlerimdeb birini çektirdim normalde dördünude çektirecektim normal değildi geliş şekilleri en çok ağrıyanu çektik. Aradan üç ay geçti. Sabah uyandım eşimle baktık bembeyaz olmuş ortasına doğru kanlanmış şiş boğazımda felfecir ağrıyor. Apse olmuş diye düşünüyoruz, hamilelikte böyle durumlarda tedavi yapılabiliyor mu diş için yapılmıyo diye duydum ama ne kadar doğru bilmiyorum 🤦🏻♀️ Canım çok yaniyo baş ağrısı yaptı iyice