Ypa 7 haftalik hamileyim sürekli uyku ve çok halsizim çok yorgunum dermanım yok normalmiş sizlerdede oldumu
Biroglanannesiii Ypa Normal canım bende öyleydim kafamı uykudan kaldıramazdım bişeyi sanki 40 nazla yapıyor gibi olurdum öyle bir halsizlik
Ypa Biroglanannesiii aynen ya perisan haldeyim kalkamıyorum kolum kanadım kalkmıyor resmen birde surekli akıntı var antibiyotik kullandım araştırmalarıma göre normalmiş ama merak ettim kontrolüm de 27 nisan
Biroglanannesiii Ypa Akıntın olması normal ondan korkma da antibiyotiği doktora sordun da kullandın inşallah canım