Kizlar selam . Bugün tam 37 haftalık olduk . Şu son 1haftadir artık ağrılardan duramıyorum . Gece bacak kramplarıni geçtim artık onla bi şekilde baş etmeye çalışıyorum . Ama bu vajina ağrısı tam vajinanın üst kısmı mahvediyo beni . Ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum . 3 yaşında oğlum var onu yatagnda döndürmek için bile kipirdiyamiyorum . Sanki böyle vajina üstünü bıçakla kesiyolarmis gibi bi ağrı . Yaşıyan var mı .