aycabelgin0 Adetime 14 gün var kızlar dün içimden geldi ovülasyon yaptım biraz öncede yaptım ama sanırım geçmiş yumurtlamam 😕 https://resimyukle.io/r/kybQS12V3A
bsnrd aycabelgin0 cnm anlamk icin her gün düzenli yapman lazm.belki de geçmemiştir her gün yapmzsm bilemyz.herkes aynı tarhte yumurtlamiyir ben mesela 17.gun yumurtldm🤗
Sgnn aycabelgin0 olmamışsınızdır daha. Neye göre geçtiğini düşündünüz ki. Olmadan önce silik çizgi olur sonra net olur çatlayınca gene silikleşir
aycabelgin0 bsnrd inşallah geçmemiştir evet herkesin farklı benim testim çektiğimden daha bi koyulaştı geçseydi böyle olmazdı belki 😕
aycabelgin0 Sgnn evet bendde onu düşündüm geçseydi olmazdı şimdi biraz daha koyulaştı geçmedi galiba 😊
Tomrishatun aycabelgin0 evet catladiktan sonra zaten yumurta salinmis oluyor 12 24 saat dollenmeyi bekliyor