Mervesya Kizlar bende yumurtalık kisti var catlamiyo kiste ceviriyo bu yuzden duphaston yazdi doktor 2 gundur kullanıyorum bugun kanli akintim geldi hamilelikde dusunuyorum neden oluyordurki napmam lazim sasirdim acikcasi
Sena646 Mervesya yan etkilerinde yazıyordu galiba kanama diye bende günde 3 defa kullanıyorum bende kanama falan olmadı hiç
Sena646 Mervesya canım ben 27 haftalık hamileyim şuan kullanıyorum duphastonu ama erken doğum riski için verdi doktorum
Mervesya Sena646 adetime daha 15 gun hemen hemen suan kanamam basladi oruclu olduğum icinde ne yapacagimi sasrdim adet mi ara kanama mi diye asiri adet agrisi agrimda var