karamel33 ilk gebelik ve karnındaki yağ oranı biraz fazlaysa su an normal ama eli kulağındadır annesi. bi kaç güne hissetmeye başlarsın. ben ilk hissettiğimde sağ kasığımda pıt pıt bişey olmuştu sırtüstü yatıyodum sanki kelebek kanat çırparmış gibi. sonra bidaha 1 hafta sonra falan hissettim yine aynı yerde