MinikkMucizemmm Merhaba kızlar size bir sorum olacak hangi bakım ürünlerini almalıyım? Şampuan, yağ vs gibi tüm ürünler hangisi olmalı sizce öneri yapar mısınız? Aklımda uni baby vardı ama göz yakıyor diye yorumlarını okudum nasıldır bilmem🤔🙄
Hamileanne01 MinikkMucizemmm şampuan ve pişik kremi olarak seba med aldım, losyon ve yağ Johnsons baby aldım, deterjan dalin
gozgozanne MinikkMucizemmm canım ben de kafam çok karışikti araştırmalarım sonucu mustela aldım pişik kremi şampuan ve nemlendiricisini Mustela pişik kremi olmadan önce önlemek için kullanılıyormuş zaten Sudocrem aldım pişik olunca bu suruluyormus geçirmesi için diğeri bariyer kremi olduğu ocin ise yaramıyormus. Bebek yağı ise ilk 3 ay uzmanlar bebeğin cildini tahriş edeceği için onermiyorlarmis o yüzden almadım
Filiz123465 Şampuan baby me aldım ebebek markası hem fiyatı uygun hemde doğal içerik olduğu için pişik kremi sudocrem aldım
MinikkMucizemmm gozgozanne anladım canım çok teşekkür ederim. Sudocrem bende aldım ama diğerlerini bi türlü karar verememiştim