BaharErol şuan bendede aynı durum söz konusu ağrı fazla yapmıyor sızılama gibi ama ciddi gözle görülür bi şişlik oluştu 8+2 haftalığım buna bağlı mı bilemyrm henüz dr gidemedm ilk doğumumdan sonra da olmuşdu 40lıydı bebeğim Gögüs cerahisine gittim kemik taraması fln yaptı bişey çıkmadı nedenini ögrenemedim kayboldu şimdi yine var dr gidersen yazarmısın