Ya kadın 30 haftalık şu kadar kilo yazmış, siz de gelip benim 30 haftalık 2 kg yok benim 20 haftalıkken o kadardı vs (doğrudan olmasa da dolaylı olarak bebeklerinizin daha kilolu olduğunu) yazıyorsunuz. Yani amaç destek mi olmak köstek mi olmak kendi bebeğinizin kilosunu yazmadan da belirtebilirsiniz desteğinizi. İnsanlar moral bulmaya geliyor iyice aklına giriliyor bazı yorumlarla lütfen ama ya.