Asli_10 Protein kaçağı yüzünden bu haftada alıcaklarını söylediler bu haftada doğum yapıp sıkıntı yaşayan varmı
Musabnannesi Asli_10 Merhaba Aslı bende Aslıyım 😇 tamda bugünde yaptım herhangi bir sıkıntı yaşamadım tek sorunum bebeğim zayıftı ama olsun sağlıklı doğdu ya hamd olsun
Carriebradshow Asli_10 haftanız gayet güzel neden üzülüyorsunuzki. Bende keşke o zamanları görebilsem ama imkansız. İkiz olduğu için erken doğum olacak. 34 teyim 36 yı görsek şükredeceğiz. Her an doğum olabilir 😌
Asli_10 Carriebradshow inşallah beklerler sağlıkla alın kucağınıza ilk doğumum 39 olmuştu bu erken gibi geldi biraz
Meyve Asli_10 doktorum sezeryan gününü tamda o zamana verdi hiçbir sorunumuzda şükür demekki zamanı yani 🤷🏼♀️💁🏼♀️
Rukiye05 Asli_10 Ne kadar çıktığını biliyor musunuz acaba benimde +1 pozitif protein kaçağı var idrarda
Merve_bolat Asli_10 tam 37 haftada zorunlu sezeryan oldum bende çok şükür bir sıkıntı yaşamadık içinizi ferah tutun
Mihribancglr Asli_10 27+5 doğum yaptım hiçbir sıkıntı yaşamadık canım korkma vaktini biliyor bebişler 😍
Eda_Esen Asli_10 Bnmde mide bulantım başladı geçmez de devam ederse 27 sin de bemde sezeryan olacağım şuan 35+2 o zamana 37+2 olacağız hayırlısı ile sağlıkla gelsinler …