Busracc ben onuda kullanmıyorum, doktorum progestan içipte bebeğini kaybetmeyen insan görmedim demişti. Her ay başında resmen adet görüyorum 🤣 daha pazar günü aynısını yaşadım o kadar çok geldi ki oturduğum koltuk kalktığımda kan olmuştu bacaklarımsan aktı. Resmen 2 gün sürdü. Bir sürü ped değiştirdim. Bebekte çok şükür bişey yoktu. Doktor zaten 4 aylıksın düşük riskin yok dedi. Tabiiki insan çok korkuyor benim 4 ayda bir 10 oldu sanırım bu 🤣 hamile değilken bu kadar kanamam olmamıştı. Bunlar tabiiki işin şakası. İnsan çok korkuyor, benimde sebebi belli değil malesef 🥲