Meral96 Kizlar gebelik belirtisi olarak idrar da yanma sık idrara çıkma oldu mu? Kısaca bazı gebeliklerde hamile kaldığında değişiklik olduğu için idrar yolu enfeksiyonu oluyormuş başına gelen oldumu
Meleknkkk Meral96 idrarda yanma falan olmadı sık idrara çıkma oluyo yani ben yanma yaşamadım canım. Zaten bunlar da tek başına bi belirti sayılmaz
Meral96 Ayyccaa Meleknkkk ben ilk bebegimde hamile kaldigim andan enfeksiyon oldu 5 ay surdu. Acaba yinemi oyle dedim 🥲
Ayyccaa İdrarda yanma olmadı o enfeksiyondur Sık idrar Bel ağrısı Kasık agrısı benim yaşadığım belirtiler
Ayyccaa Meral96 belki onda da enfeksiyon vardı hamilelikle çakışınca hamilelik belirtisi sandın :) Hayırlısı olsun belki de hamilesin 😁