Doktor sürekli olmamış deyip nst çekiyor. Bi kere çekti olmadı dedi yemek ye dedi aslında toktum zaten sonra yedim bidaha olmadı tatlı ye dedi şimdi tekrar gircem inşallah olur. Aslında çocuk çok hareket ediyor çekilirken ama niye bu kadar hareketsiz dedi görünce nst sonucunu. Bu durumu yaşayan var mı ?