Meleknkkk 2li tarama testi yaptırdım ultrasonda 3mm ense kalınlığı gördü doktor kesin bisey syleyemem kan sonucuna göre kesin konuşuruz dedi. Çok korkuyorum şu kan sonucu bi çıksaydı. Böyle bisey yasayan oldu mu lütfen yardımcı olun
Melisakplnn Meleknkkk benim doktumda kan sonucu %100 doğru değil dedi yanılma payı vardır dedı yaptırmadık 😮 inşallah saglıklı sıhhatlı kuvagımıza alırız
Meleknkkk Melisakplnn ense kalınlığını hatırlıyomusun canım. 2.5mm sınır diyolar bizin 3mm çıktı kan da vermiş bulunduk ama biraz yüksek dedi doktor
Meleknkkk Açılan konum en altta kalıyo. Belki bilgisi olan biri cevap verir diye soruyoruz bizde. Neden kimse cevap vermiyo