arman ilk evet. Spinalde korkmus herkes cekiştirmeleri filan hissedince. Ben en cok o bandın cıkarılmasından korkuyorum ama doktor alkolle cıkarıyoruz korkcağın bişey değil dedi. Sakinleştirici yaptırıp biraz sakinleşirsem inşallah genele gerek kalmadan spinalle doğururum