Kizlar az önce sağlık ocağından geldim bebeğimin boyu 45 cm ölçüldü hastanede ise 47 sizce çok mu kısa kendime dert ediyorum gerçekten bunu rabbim sağlık versin gerisi boş ama boyu bana kısa gibi geldi sizlerin bebekleri kaç cm doğdu bu cmlerde doğan varmı acaba