Selam anneler 14 +1 gunluk hamileyim kollarımda minik morluklar olustu coraspin kullaniyorum tansiyon riskinden dolayi ama bi suphelendim kanim pihtilasiyor olabilirmi en yakin zamanda doktoruma sorucam ama korktum biraz kan pihtilasma sorunu olanlar sizdede boyle morluklar varmiydi teşekkürler simdiden.