Naz_1648 Kızlar merhaba 15+1 günlüğüm ama çok öksürüyorum artık öksürmekten karnım çok ağrıyor ne yapsam geçer
balarisianne42 Naz_1648 10 gün geçmedi göğüs doktoruna gittim hava verdi bitkisel şurup verdi onunla hafifledi
ed1112 Naz_1648 başlı limonlu sıcak su iç o da yumuşatıyor ve kesiyor biraz öksürüğü ben de işe yarıyordu
Glshkyk Ben 2. gebeliğimde ve 3. Gebeliğimde covid e yakalandım 2. Yi gecen gün atlattım öksürüğüm vardı çam balı tükettim iyi geldi denemeni öneririm.
Dyg12 @Naz_1648 Alerjiniz olabilir mi? Bunun için göğüs hastaliklarina ya da KKB gitmenizi tavsiye ederim. 15. Haftada olduğunuz için rahatça ilaç önerirler, gecmiş olsun:)