Shrbnpnrgl ben yaşıyorum başından beri..çünkü gebelik öncesi çalışıyordum düzenli bi hayatım vardı, riskli gebelik olunca şimdi başından beri evdeyim ve hiçbi iş yapmıyorum gün içinde, genelde uzanarak geçiriyorum..haliyle beden yorulmayınca uyunmuyor 😁 yani ben bundan kaynaklandığını düşünüyorum