mmelis1234 başlangıçtaki değerin çok bi önemi yok, tüp bebekle hamileyim ben de..herkeste aynı olmayabiliyor..transferin saati bile beta nın katlanma zamanını değiştirmiş olabiliyor..bence siz şu anki değere hiç takılmayın..iki gün sonra aynı yer ve aynı saatte kan verin, eğer %60dan fazla artmışsa sağlıklı gebeliktir