Ormanmeyveli Kızlar 17. Haftadayiz sadece 300 gram kilo almışım. Bebegimin gelişimi iyi fakat İnternette 17. Haftaya kadar 3 kilo almaniz gerekiyordu yoksa bebeginiz kucuk dogabilir yazmislar????
Elfs Ormanmeyveli sen 300 gram almışsın ben o haftalarda 6 kilo falan vermiştim bebeğimde hep önden gidiyor.33 hafta oldum aldığım kilo 2.5 kilo.
Ipekkarakus0 Ormanmeyveli bende 28 haftalık hamileyim 3 kilo aldım ama bebeğimin gelişimi gayet iyi çok şükür öyle düşünme pek alakası yok senin aldığın kilo veya verdiğin kilo ile
trakyalikizce Ormanmeyveli bebek kilo alıyorsa ve sağlıklıysa kendi kilonu dert etme☺️ Ben 10. haftamdayım mide bulantım kusmam olmamasına rağmen sürekli yemek yememe rağmen 2 kilo verdim ama bebek sağlıklı çok şükür🙏🏻 Önemli olan da o🥰
Belacivciv Ormanmeyveli Bebeğinizin kilosu iyiyse sıkıntı yapmayın, ben sonlara doğru kilo aldım sadece
SedefPolat Senin çok kilo alacağın bebeğin de çok kilo alacağı anlamına gelmiyor, kan değerlerin ve bebek gelişimi normalse kiloyu düşünme ☺️😍
Cansuadaa Ormanmeyveli 20 haftada 10 kilo verdim🤣 önemli olan bundan sonra inşallah cok almam diye dua ediyorum ben. Senin kilon deil bebegin saglığı gelişimi kilosu önemli sen almasanda olur keşke ben hiç almasam da tosuncuk gibi bir bebegim olsa 😂😂😂
Sarahh Ormanmeyveli ben 9 aya kadar sadece 6 kilo almıştım onunda 3 klosu bebekti sıvısı var rahmin boyutu büyüdü için 1 klo kadarda rahim oluyor+ plesenta hesaplayınca ben hiç kilo almamışım . Şimdide 12 haftalık hamileyim 42 kloyum . Kilo almanın bebeğin gelişimiyle alakası yok zaten aldığınız kiloda sizin değil bebeğin
Hatice_gzr2505 Ormanmeyveli ☺️ Güldüm walla kız bişey olmaz ben 21. Haftamda 2 kilo almıştım bebeğim de 500 gr ve ilerden gidiyordu şuan 24+4 en fazla 3 kilo almışımdır sürekli tartılmıyorum psikolojim bozulmasın diye yani sorun etme ilerki haftalarda zaten birden kilo alırsın ben de senin haftalarda hiç almadım aksine kilo vermiştim