Merhaba 29 haftalık hamileyim ve doktorum sol ve sağ iki böbreğiminde genişlediğini söyledi üroloji doktoruna yönlendirdi ordada ölçümler yapıldı ve doktor grade III seviyesini geçerse stent takarız dedi. Başından daha önce bu şekilde bir olay geçen oldu mu stent nasıl takılıyor bunun herhangibi bir zararı varmıdır.