Hanımlar 33. Hafta dayız. 35 te kontrole gidcem nst bağlanacak büyük ihtimal. Ord sancı çıkarsa açılma falan bakarlar mı acaba? Birde bölge temizliğinden çok korkuyorum ansızın yakalanırım diye. 5 aylıktan sonr jiletle başladım. Hep kendim ağda yaptım bu zamana kadar hiç kuaföre gitmedim ya da başkasına aldırmadım. Nasıl yapmalıyım tecrübeli hanımlar yardımcı olur musunuz acaba