Merhaba 20 haftalık hamileyim dün detaylı ultrasonum vardı, plasentanın aşağıda, doğum kanalına çok yakın olduğunu öğrendim, doğum kanalıyla mesafesi sadece 2 cm’miş. Daha yukarda olması gerekirdi dedi başka bilgi vermedi, ben googlede araştırdığımda yukarı çıkmazsa riskli olabileceğini okudum. Benzer durumu yaşayıp sorunsuz doğum yapanlar oldu mu? Plasenta zamanla yukarı çıkar mı?