Ben dün götürdüm 2. Ay aşısına, sadece yaparken haliyle ağladı ama sonrasında iyiydi güldü hatta. Arabada dönerken uyudu. Eve geldik normalde gündüz uyumuyordu son zamanlarda ama 2 saat uyudu. Bir ara halsiz gibi geldi bana, ateşi çıkmadan calpol vermeyin demişti ama ben 1 cay kaşığı verdim henüz ateş vs olmadi çok şükür gece de her zamanki gibi uyudu. Endişelenmeyin umarım iyi atlatırsınız siz de :)