ogretmenHnmm Hanımlar bugün gecikmemin 13.günü. 6.gunde kan negatif çıkmıştı bugün yine test verdim. Kanda ilk negatif görüp sonra pozitife dönen var mi?
Liyasmum ogretmenHnmm ya benim ki gecikmenin 6. Günü pozitif çıkmıştı ama aklın kalmasın sen yine de yaptır
Petekbal ogretmenHnmm Aynı durumdayız, 13 gün gecikti adetim, bende 6 gün önce kan verdim negativ çıktı. Bu gün idrarda pozitiv gördüm, yarın kan vericem. Hayırlı haberler alırız inşallah
ogretmenHnmm Liyasmum yaptirdim canım test verdim bugün tekrar fizik tedavi doktorum iğne vermisti en azindan amin olup öyle kullanmaya baslayayim dedim burda görmüştüm bazılarında olmuş ilk negatif cikip sonra pozitif cikan gecikmenin 20.gununde bile pozitif cikan varmış
Ozlm0616 ogretmenHnmm demi ya en zoruda o oluyor bende doktora gitmistm gebelik yok diyince sokturucu yazdi onu kullandm 2 gn sonra geldi
ogretmenHnmm Petekbal inşallah canım bende bugunkan testi verdim hatta az önce senin posta da yazdim durumumu
ogretmenHnmm Ozlm0616 aynen valla adet söktürücü masaj bile yaptim gelmedi şimdi gebelik yoksa bile aile hekimine söktürücü yazdircam