Kızlar sürekli MHRS den randevu buluyorum zar zor. Ve bildiğiniz gibi 15 günden erken bulunmuyor 💁 Bugün 1 saatt sonra randevum var yetismem imkansız bir şey ve yine gidemedim. Artık bıktım yoruldum.. ben ne yapacağımi inanın bilmiyorum böyle şeyler oldukça pişmanlık üstüne pişmanlık yaşıyorum keşke evlenmeseydim, keşke çocuk yapmasaydim vs vs diye. Ya haftam küçük olsa hadi neyse sabret diycem kendime, bir 15 gün sonrası için randevu alicam ama 37 nci haftadayim zaten bir aydır bu günü bekliyorum ya napmaliyim nolur bana bir şeyler söyleyin. En sonunda dayanamayıp buraya yazmak istedim :( Eşimin ailesiyle yaşıyorum hiçbir şey ama hiçbir şey istediğim gibi olmadı, olmuyor… Keşke diyorum hiç evlenmeseydim ya da burdan ayrılana kadar çocuk olmasaydı ama çocuk aklı işte aptal gibi düşünemedim ki.. gerçi bu benim hatam deil 🥺 37 nci haftadayim iki gündür de düzenli sancılarım oluyor ne yapmalıyım?