HaticeEmre yengem de 2 li taraması temiz 3 lü yüksek riskli cikmisti detaylıya girene kadar 1 ay kafasına taktı detaylı ultrasonda hiç bisey çıkmadı temiz dedi doktor içini ferah tut yengeme de dedim 2 li taramanın doğruluk oranı yüksek ama 3 lü taramanın doğruluk payı daha dusuk sıkma canını detaylı ultrasonu bekle canım bebeğini de üzme kendin de üzülmemeye çalış ☺️🙋🏻 Hayırlı haberlerle dönersin insallah