Dilekdmr27 biz dün gittik 38. Haftadayız tam doktorumuz 2900 gr dedi 💕 öncelikle kilosu bana da az geliyordu ama düzenli olarak da besleniyorum bebeğim almıyor kilosuna hiç takılmayın anne karnında müdahale edemiyoruz doğunca 😁 tombiş tombiş yaparız inşallah 🥳🥳