Sinem0303 Bebeğim 3 gündür çok hareket etmiyo ama bazen ediyo ne yapmalıyım doktora mı gitsem dinlensem mi malum ramazan yoruluyorum biraz yemek çay vs ne yapmalıyım😶
MerveeD Sinem0303 32. Haftamda benım bebegımin hareketlerindede cok fazla yavaslama olup bende 1 hafta boyunca post acmıstım pıt pıt edıyor du ama cok nadir öncekı gbı böyle kaymaları fılan yapmıyordu büyüdüğü içinmiş içimde de 34+5 olduk eskısi gbı degıl hareketleri kucuk Ken balık gbıydı smdı daha farklı 🌺
Asil28 Sinem0303 o haftalarda bende biraz durulmuştum ama için içini yiyeceğine bi dr git istersen kafan rahatlar
Aylinnnnnnn Benimde tam 31 in sonu 32 de çok azalma olmuştu korkulacak bişey yok çok fazla uyuyor ben doktora gitmiştim nst bağlanmıştı sorun yoktu çok şükür sende için rahat etmesi için git istersen ama benimde öyleydi yani