Selam.Adetim 13 gün gecikti. 1 hafta önce kan testi vermiştim negativ çıkmıştı, az önce test yaptım idrarda pozitiv çıktı. 2 çizgi 2 dakikaya belirginleşti., birazdan eşim 2 tane daha alıcak test onlarıda yapıcam. Sizce hamilelik mi? Geç döllenmeden dolayı mı kanda çıkmadı?