35+6 doğum yaptım bebeğim 13 günlük ve Yenidoğan sarılığı oldu 10 gündür Hastanede yatıyor sık sık emzirtiyorlar ama satılık değeri en düşük 8 e düştü daha sonra 14 çıktı şuan 18.5 sarılık ne kadar süre de geçer herhangi bir tehlikesi var mı devamlı uyku yapmasi dışında başına gelen varsa fikrilerinizi alabilir miyim