Busesnl 21haftalık hamileyim Su bi tık fazla dedi doktor şekerden bahsetti daha önce bu durumu yaşayan varmı
Liyasmum Busesnl benimde suyum fazlaymış fakat bu sadece bebegim hareket etmesine uygun ortam hazırlıyor o kadar , herhangi bir sorun yok korkma , sadece şeker olayına bir baktırman lazım şeker yüklemesiyle ilgili birşey söyledi mi , kaç haftalıksınız ?
aysenur2255 Busesnl benim de fazlaydı şeker yüklemesi yapıldı ve şeker çıktı. Şuan diyetisyenle devam ediyorum
tospikaskim Busesnl benimde şeker yüklemesi olmadan önce suyun Bi tık fazla dedi. Tüm ihtimalleri söyledi belk şeker olabilir dedi bana da ama şeker yüklemesi oldu şeker çıkmadı. Sana da doktor ihtimal söylemiştir sıkma canını. Ben de çok sıkıştım inşallah çıkmaz şeker diye. Çok korkuyordum. Allahtan çıkmadı seninde çıkmaz canım takma kafana
ilknur53- Busesnl bana da 22 haftalıkken öyle dediler çok panik oldum sonra perinatoloğa gittim herşey normal dedi.Suan 33 haftalık gebeyim çok şükür bir sorun yok.İçini ferah tut..
Busesnl tospikaskim amin inşallah çıkmaz canım insan ister istemez tedirgin oluyor birde ilk hamileliğim korkuyorum işte tecrübem olmadığı için 😊
Busesnl ilknur53- inşallah canım ilçede yaşadığım için sıra bulması çok zor oluyor daha detaylıya bile giremedim bende de birşey çıkmaz inşallah 🙏
tospikaskim Busesnl aynen bende öyleydim doktor öyle deyince anlıyorum seni 🤣 ama sonradan boşuna yapmışım stres dedim