Cigdem46 Kizlar 10 haftaligim 1 haftadir hic bisey yiyemiyorum bi tek kahvalti yapiyorum diger öğünler yok . Napmaliyim istahim hic yok
Tugbaa34 Canım o haftalarda hepımız öyleydık bn aç dolaşırdım sıkıntı yapma yoğurt süt gibi şeyler iç doktorum öyle demıstı