Deletedmom2265
Geçen hafta perşembe doktora gittim tekrar çağırdı doktorum perşembe bir daha gidecem nasipse yalancı sancılar başladı şimdiden erken doğum riskim var gibi görünüyor önceki kontrollerde olası doğum tarihi 20 Temmuz demişti inşeallah vaktinde gelir bebeğim. 🤰🏻
Doğum şekli hakkında da henüz bir şey söylemedi doktorum.