Srp22 Evet canım dediğim gibi karpal tünel sendromuymus b vitamini verdi bir de gece yatarken bilek ateli kullanmamı önerdi evde 1 tane vardı bu gece taktım birazcık işe yaradı sanki bugun diğer elime de alacam bakayım. Bez sıkma haraketi gibi haraketler yapma dedi ellerni çok yorma işte sürekli açıp kapama vs. yapma dedi klavye telefon tutma. Doğumdan sonra geçermiş ancak ama geçmeyedebilirmiş o zaman ortapediye gidersin dedi inşallah geçer doğumdan sonra 🙏🏻