Bir doktordan dinlemiştim aslında kimyasal gebelik dediğimiz durumu bir çok kadın farketmeden zaten yaşıyormuş. Sadece bazı kadınlar adet döneminden önce ya da adeti birkaç gün geçtiyse test yapınca fark ediyormuş. Yani kimyasal gebelik bir sorun değilmiş. Sorun genellikle kese oluştuktan sonra bebek oluşmaması, düşük gibi durumlar ya da dış gebelik oluyor. Aceleci davranmak işte bazen psikolojimi etkiliyor bu da gebe kalmamızı etkiliyor. Regliniz düzenliyse ve gebe kalamadığınızı düşünüyorsanız doktora görünün eşinizle birlikte. Ama ben anne olamam, kimyasal gebelik bir rahatsızlık gibi düşünceleri aklınızdan çıkarmalısınız. Eğer fiziksel bir sorununuz yoksa psikolojik destek bu konularda çok etkili oluyor