Merhaba, 35 haftalık doğum yaptım prematüre annesiyim. Bebeğim 1 haftadır yoğunbakımda. Sabahları emzirme saatlerine gidiyorum fakat çok fazla emme refleksi yok sütümü az çekiyor. Sonrası sağım yapıyorum, gecesi sağım yapıyorum. Sütüm çok faza maşallah, fakat 3 saatte bir sağmakta zorlanıyorum. Günde 3-4 kere 25er dakika sağsam olur mu? 3 saate bir hemen oluyor çünkü. Acaba sağan ya da önceden sağmış veya bu konu hakkında bilgisi olan varsa yazabilir mi?